Leg hier de voordelen uit die u aanbiedt. Schrijf niet over producten of diensten hier, schrijf over oplossingen.
Leg hier de voordelen uit die u aanbiedt. Schrijf niet over producten of diensten hier, schrijf over oplossingen.
Heb je advies nodig?
Heb je een vraag?
Contacteer ons
Over Sleepy
In januari 2016 maakte Sleepy een resolute ommezwaai naar een 360° omni-channel bedrijf. Dat ging gepaard met een drastische schaalverkleining die noodzakelijk was om deze overslag te kunnen maken. Zo ontstond het nieuwe Sleepy, met een bagage van 30 jaar ervaring in slaapcomfort.
Luisterend naar de mensen, waaronder onze klanten en onze medewerkers, en kijkend naar een sterk veranderende omgeving, bouwen wij een onderneming:
met als missie: Bijdragen aan een actieve, positieve en creatieve levensenergie door mensen hun slaapenergie te verhogen. Duurzaam ondernemend in een klimaat van dankbaarheid.
met Sleepy producten en -advies die klanten meer energie uit hun slaap laten halen
met scherpe prijzen door efficiënte processen
met testperiodes om klanten zekerheid te geven
met 24/7 omnichannel beleving
met korte levertijden waar en wanneer de klant het wil
Wij zetten dit niet enkel op papier. Wij bouwen onze cultuur en processen op deze principes. Je kan dit ervaren:
in onze producten. Bijvoorbeeld de Sleepy Interactive die je niet meer hoeft te testen omdat het bed zich aanpast aan je lichaam en je steeds in de juiste houding brengt tijdens het slapen
in de uitnodigende en informerende verkoopstijl van onze slaapspecialisten
in onze “Haal energie uit je slaap” events en het Sleepy boek “Haal energie uit je slaap”
in de “slaapenergie bonus %” wanneer klanten kiezen om maximaal energie uit hun slaap te halen door hun bodem, matras en kussen op elkaar af te stemmen
in de sfeer en het onthaal in onze winkels, in de webshop en onze “business-to-business” afdeling
in de mogelijkheden om een aankoop voor te bereiden en af te handelen op het web, al dan niet gecombineerd met testen in de winkel
in de bedstijlen om je te inspireren: Mediterranean Style, Scandinavian Style, European Nights en American Dreaming
in onze prijzen die wij transparant op het web plaatsen
Onze maatstaf is de tevredenheid van onze klanten. Ongeveer een maand na hun aankoop van slaapcomfort onder de vorm van matras, bodem of een combinatie, contacteren wij onze klanten om hun tevredenheid na te gaan. Meer dan 95% van de mensen geeft aan effectief tevreden te zijn over hun aankoop. Dat maakt ons enthousiast.
Het zou fijn zijn jullie ervaringen met ons te delen na een bezoek in de webshop of in de winkel.
Alvast bedankt om langs te komen bij Sleepy als je op zoek bent naar slaapcomfort met meer energie.
De Sleepy aandeelhouders,
Johan Baetens
Johan Meynaerts
Jürgen Swinnen
Danny Saerens