Artikel retourneren

Voorwaarden

Vanaf de dag dat je je online aangekochte artikelen ontvangt, gaat een testperiode in. Die testperiode staat je toe het artikel te beoordelen en te inspecteren, net zoals je dat in een winkel zou doen. We vragen je wel om het artikel met de nodige zorg te behandelen. Je mag het artikel slechts uitpakken voor zover dat noodzakelijk is om het te kunnen beoordelen. Het artikel mag namelijk enkel in de originele staat en in de originele verpakking teruggezonden worden.

Zodra wij je retourzending in ontvangst nemen, wordt je artikel omgeruild of wordt het aankoopbedrag terugbetaald.

Het omruilrecht vervalt wanneer het artikel:

- om hygiënische redenen niet meer verkocht kan worden

- beschadigd is

- niet meer in propere staat is

- de originele verpakking beschadigd is of ontbreekt

- een duidelijk persoonlijk karakter heeft 

- op specifieke vraag van de klant werd aangepast of gepersonaliseerd

Om te vermijden dat je omruilrecht vervalt, vragen wij om voor matrassen en hoofdkussens een beschermer te gebruiken.


Hoe retourneren?

Je wenst een artikel te retourneren? Dat kan!

Controleer eerst of je retourzending voldoet aan bovenstaande voorwaarden.

Vul het online retourformulier in en wij bezorgen je de nodige documenten en instructies om het artikel terug te bezorgen.

Zodra we het artikel ontvangen, ontvang je via e-mail een retourbewijs.


Overzicht retourkosten

Artikel Retourkosten

Lattenbodems

Boxsprings

Bedmeubelen

Matrassen

€75,00

Hoofdkussens

Beschermers

Dekbedden

Specialties

Bedlinnen

€7,50


Zelf terug brengen?

Hoofdkussens, beschermers, dekbedden, specialties en bedlinnen kun je ook zelf terug bezorgen in een van onze winkels. Je betaalt dan geen retourkosten.

- Controleer of je retour voldoet aan bovenstaande voorwaarden.

- Breng het artikel in de originele verpakking samen met je factuur terug naar de winkel

- Je ruilt het artikel om voor een ander artikel of we betalen het aankoopbedrag terug.