RETOUR & OMRUILEN

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet tevreden met je bestelling? Geen probleem, je kan je aankoop retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst.

Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd, heeft geen gebruiksporen en ongemonteerd.
  • Bij voorkeur in de originele verpakking
  • Het product is niet speciaal voor jou aangepast

Retour via een Sleepy dealer in de buurt

Ga naar een dichtstbijzijnde Sleepy Dealer. In de winkels worden retourartikelen niet cash terugbetaald. De terugbetaling wordt verder opgevolgd door de webshop en gebeurt steeds via de rekening van de bestelling. Wij storten dit binnen veertien dagen na ontbinding van de aankoop het bedrag op je rekening.

Retour via BPOST (voor kleinere pakketten zoals kussen en textiel)

  1. Neem contact op met via +32 (0)9 258 24 00 of via mail [email protected]
  2. De verzendkost van de retour is ten laste van de klant en bedraagt €5
  3. Je  ontvangt een retourlabel.
  4. Plak het retourlabel op je pakket en breng het pakket naar een postpunt.

Bij ontvangst van je retour sturen wij een bevestiging van terugbetaling. Wij storten het bedrag binnen veertien dagen na ontbinding van de aankoop op je rekening.

Voor grotere pakketten zoals matrassen wordt de retour verzorgd door onze logistieke partner

Wij halen het product zo spoedig mogelijk bij je op. Dit werkt als volgt:

  • Bel onze Customer Service op +32 (0)9 258 24 00. Zorg dat je jouw factuur bij de hand hebt.
  • Samen met jou doorloopt onze medewerker de retourprocedure. Op het afgesproken moment halen wij het product bij je op.
  • Je ontvangt het totale aankoopbedrag retour. Wij storten dit binnen veertien dagen na ontbinding van de aankoop op je rekening.

Kan ik mijn bestelling gratis retour zenden?

Retour via een Sleepy dealer in de buurt is GRATIS.  Neem je factuur en artikel mee.

Inhoud winkelmandje aan het ophalen